«Γαμήλιο Εμβατήριο»

Την Παρασκευή 8 Μάρτη 2019 στο “Σύγχρονο Θέατρο, τιμάμε την γυναίκα εργαζόμενη, μάνα, σύζυγο 

Η Επιτροπή Γραμμάτων & Τεχνών του Πολιτιστικού Κέντρου Εργαζομένων ΕΥΔΑΠ τιμώντας την γυναίκα εργαζόμενη, μάνα, σύζυγο καλεί τις συναδέλφισσες, να παρακολουθήσουν την παράσταση «Γαμήλιο Εμβατήριο» του Άγγελου Τερζάκη, σε σκηνοθεσία Ρουμπίνης Μοσχοχωρίτη, την Παρασκευή 8 Μάρτη 2019, στο “Σύγχρονο Θέατρο”, Ευμολπιδών 45, Αθήνα, τηλ. 2103464380

  • Ώρα έναρξης: 18:00
  • Ώρα προσέλευσης : 17:30
  • Τιμή εισιτηρίου: Μέλη: 4 € (επιδότηση ΠΚΕ: 5€) – Μη μέλη : 9 €

Δηλώσεις συμμετοχής με ταυτόχρονη καταβολή του αντιτίμου του εισιτηρίου μέχρι  Τρίτη 26/02/2018  στους παρακάτω συναδέλφους:

  • Βάσω Καρέζου              Περισσός         τηλ: 210-214  4341
  • Σοφία Ζαβερδινού         Λαοδικείας        τηλ: 210-749  5067
  • Θεοδώρα Θεοδώση        Γαλατσίου          τηλ: 210-214  4795
  • Ευαγγελία Λάμπρου       Σατωβριάνδου    τηλ: 210-749  5641

Παρακαλούμε σε περίπτωση ακύρωσης της συμμετοχής σας να μας ενημερώσετε έγκαιρα προκειμένου να καλυφθούν οι θέσεις από άτομα που θα βρίσκονται στη λίστα αναμονής.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Τα εισιτήρια θα τα πάρετε από το Ταμείο του Θεάτρου.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ

Σε μία ελληνική κωμόπολη του Μεσοπολέμου μία οικογένεια που έχει χάσει τον πατέρα κι έχει τέσσερις ανύπαντρες κόρες στηρίζει όλες τις ελπίδες της στο γιο, ο οποίος βρίσκεται στην Αθήνα. Όταν κάποια στιγμή επιστρέφει, δεν το κάνει για να βοηθήσει την οικογένειά του, αλλά για να πουλήσει ό,τι τελευταίο τους έχει απομείνει, καλύπτοντας έτσι την κατάχρηση που έχει κάνει στη δουλειά του. Η οικογένεια καταρρέει κι η επαναστάτρια κόρη αποφασίζει να πάρει την κατάσταση στα χέρια της. Κάθε επανάσταση όμως ποτίζεται με αίμα…

Η ομάδα ΑΝΙΜΑ, σε συμπαραγωγή με το ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης επέλεξε να ανεβάσει αυτό το πρωτοποριακό για την εποχή του κείμενο, για να διερευνήσει τις έμφυλες σχέσεις καθώς και την πορεία του γυναικείου κινήματος, που βρίσκεται σε έξαρση εκείνη την περίοδο. Ο Αγγελος Τερζάκης έγραψε το Γαμήλιο εμβατήριο σε μια μεταβατική εποχή για την ελληνική κοινωνία, θέλοντας να καταδείξει το καταθλιπτικό κλίμα, την ασφυκτική ατμόσφαιρα και τις έντονες κοινωνικές ανισότητες, που επικρατούσαν στην Ελλάδα του 1930. Μέσα σε αυτήν την ατμόσφαιρα οι γυναίκες, που υφίστανται τα πιο πολλά, ασφυκτιούν δέσμιες της οικονομικής στενότητας, των κοινωνικών προκαταλήψεων και κυρίως των αυταρχικών αντιλήψεων της πατριαρχικής κοινωνίας. Η αντίδραση του καταπιεζόμενου σ’ αυτές τις περιπτώσεις είναι καταστροφική, τόσο για τον ίδιο, όσο και για το περιβάλλον του.

Η σκηνική προσέγγιση επικεντρώνεται στο γεγονός ότι η θέση της γυναίκας στην ελληνική κοινωνία δεν έχει αλλάξει ουσιαστικά, ανοίγοντας έναν διάλογο του τότε με το σήμερα. Γι’ αυτόν το λόγο, η ανδρική παρουσία θα είναι συμβολική με την ύπαρξη μόνο ενός άνδρα ηθοποιού, που θα υποδυθεί όλους τους αντρικούς ρόλους. Με αυτόν τον τρόπο τονίζεται η ιδέα, ότι η εικόνα του άντρα στα μάτια αυτών των γυναικών είναι μία και είναι ίδια.

Ηθοποιοί (αλφαβητικά): Κωνσταντίνος Κάππας, Πέτρα Μαυρίδη, Κωνσταντίνα Μιχαήλ, Κατερίνα Μπιλάλη, Γιώτα Τσιότσκα, Μαίρη Χήναρη.

Σκηνοθεσία: Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη
Δραματουργική επεξεργασία: Κωνσταντίνος Κυριακού
Σκηνικά: Δήμητρα Λιάκουρα
Κοστούμια: Μαρία Παπαδοπούλου
Πρωτότυπη Μουσική: Στάθης Δρογώσης
Επιμέλεια Κίνησης: Ειρήνη Κλέπκου
Βοηθός σκηνοθέτη: Ελένη Δενδρινού
Φωτογραφίες: Δομινίκη Μητροπούλου
Μακιγιάζ: Γιάννα Νοικοκύρη