Η Επιτροπή Γραμμάτων & Τεχνών του Πολιτιστικού Κέντρου Εργαζομένων ΕΥΔΑΠ καλεί συναδέλφισσες και συναδέλφους , να παρακολουθήσουμε την παράσταση «Η άνοδος του Αρτούρο Ούι», του Μπέρτολτ Μπρέχτ, σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη, την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2023, στο Θέατρο ARK, Ιωάννου Δροσοπούλου 197, Αθήνα τηλ.:21 0211 3269
Ώρα έναρξης: 21:00 – Ώρα προσέλευσης:20:45 (το αργότερο)
Τιμή εισιτηρίου: 20 €
Δηλώσεις συμμετοχής με ταυτόχρονη καταβολή του αντιτίμου του εισιτηρίου μέχρι Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2023 στους παρακάτω συναδέλφους:
Θεοδώρα Θεοδώση | Περισσός | τηλ: 210 214 4100 |
Χρυσούλα Αποστόλου | Λαοδικείας | τηλ: 210 749 5305 |
Ευαγγελία Λάμπρου | Σατωβριάνδου | τηλ: 210 749 5172 |
Αλεξάνδρα Παππά | Πειραιάς | τηλ. 210 214 4856 |
ΠΡΟΣΟΧΗ! Θα παραλάβετε τα εισιτήριά σας από τους συναδέλφους που δηλώσατε.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ & ΤΕΧΝΩΝ
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ
- Συγγραφέας: Μπέρτολτ Μπρεχτ
- Μετάφραση: Κ. Παλαιολόγος
- Σκηνοθεσία: Άρης Μπινιάρης
- Σκηνικά: Πάρις Μέξης
- Κοστούμια: Πάρις Μέξης
- Μουσική: Αλέξανδρος Κτιστάκης
- Φωτισμοί: Στέλλα Κάλτσου
- Χορογραφία: Χαρά Κότσαλη
- Σχεδιασμός ήχου: Χάρης Κρεμμύδας
- Σχεδιασμός μαλλιών & περουκών: Χρόνης Τζήμος Σχεδιασμός μακιγιάζ:Olga Falei
- Παίζουν: Γιάννης Αναστασάκης, Μιχάλης Βαλάσογλου, Θανάσης Ισιδώρου, Άρης Κασαπίδης, Τάσος Κορκός, Κώστας Κορωναίος, Δαυίδ Μαλτέζε, Ερρίκος Μηλιάρης, Μαρία Παρασύρη, Αλεξία Σαπρανίδου, Φοίβος Συμεωνίδης, Γιώργος Χρυσοστόμου
Ο Μπρέχτ έγραψε το αλληγορικό έργο του το 1941, τοποθετώντας τη δράση στο Σικάγο του Μεσοπολέμου, επιχειρώντας έναν παραλληλισμό της περιόδου που ακολούθησε το οικονομικό κραχ με αυτή που οδήγησε τον Χίτλερ στην εξουσία – έδωσε επίσης ρόλο στον Χίτλερ στο πρόσωπο του Αρτούρο Ούι, του αμοραλιστή ήρωα που, εκμεταλλευόμενος τη γενικευμένη ανέχεια και απελπισία, εισέρχεται στο τραστ του κουνουπιδιού και, βγάζοντας από τη μέση κάθε εμπόδιο (από τον πολιτικό, δικαστικό, δημοσιογραφικό ή επιχειρηματικό τομέα), ανέρχεται στην εξουσία.
Οι μηχανισμοί που στηρίζουν και εκτρέφουν το φασισμό βρίσκονται στο στόχαστρο της μπρεχτικής παραβολής που μεταφέρει τη δράση από τη χιτλερική Γερμανία στο γκανγκστερικό περιβάλλον της Αμερικής του Μεσοπολέμου. Ανεβαίνει σε μία παράσταση ολοκληρωμένης αισθητικής και αξιοσημείωτου δυναμισμού, που ακολουθεί τη σκηνική θεωρία του Μπρεχτ για ένα θέατρο αφύπνισης αλλά όχι διδακτικό και εκτυλίσσεται ως μία γκροτέσκα μασκαράτα που κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την “(ανα)γέννηση του τέρατος” του φασισμού, ναζισμού.